Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kaszel

Hardiel

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Elons. Mam taki problem. Byłem tydzień temu u lekarza z powodu przeziębienia. Dostałem lek przeciwwirusowy i nurofen zatoki. Niby wszystko ok teraz, ale kiedy zaczynam kasłać, to jakby mnie dusiło, do tego często z białą wydzieliną wylatują resztki pokarmu. Co zrobić?

Opublikowano

Dobrze że napisałeś akurat na tym forum, a jeszcze większe twoje szczęście że z zawodu jestem lekarzem :)

Umrzesz na raka.

Moja diagnoza.

Opublikowano

Dobrze że napisałeś akurat na tym forum, a jeszcze większe twoje szczęście że z zawodu jestem lekarzem :)

Umrzesz na raka.

Moja diagnoza.

Na raka to twoi prawdziwi rodzice umarli -.-

Idź do lekarza a nie tu się pytasz na forum gier i cheatów

Opublikowano

Żależy jaki to rodzaj kaszlu?

Jest to kasze krtaniowy, oskrzelowy czy tchawiczy?

Podpowiedż: kaszel krtaniowy przypomina szczekanie psa, a kaszel oskrzelowy coś jak kaszel z piskiem.

Przyczyn może być wiele, ale połowa sie wyklucza jeśli taki kaszel nie utrzymuje sie w nocy gdy śpisz.

Ja zalecam Ci wybranie sie ponownie do lekarza rodzinnego lub jeśli taki kaszel utrzymuje sie w nocy i masz duszności to do pulmonologa.

Opublikowano

Umrzesz na raka.

Moja diagnoza.

kolega z fachu mnie wyprzedził

wszystkie objawy wskazują na jedno - to rak w zaawansowanym stadium, może jeśli poddasz się amputacji jąder a potem chemioterapii to będziesz miał jakieś szanse.

Opublikowano

kolega z fachu mnie wyprzedził